به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، تیم توسعه اپلیکیشن موبایلت با هدف جلوگیری از قطع سرویسدهی به کاربران این اپلیکیشن که دارای گوشیهای آیفون هستند، نسخه جدیدی را عرضه کرده است که ضرروی است همه دارندگان آیفون از آن استفاده کنند و اپلیکیشن خود را به روز کنند.
بر اساس این گزارش ضروری است تا کاربران در اسرع وقت نسبت به حذف نسخه قدیمی و نصب نسخه جدید از طریق سایت بانک سامان یا سایت mobillet.ir اقدام کنند. گفتنی است، کاربران میتوانند درصورت بروز هرگونه پرسش و نیاز به راهنمایی میتوانند با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند و یا با نشانی info@mobillet.ir در ارتباط باشند.